tirsdag den 4. september 2012

Harlekin'en

Som sagt, så havde jeg jo en særlig plan med det fine Harlekin tapet.
Planen var nemlig at male og tapetsere denne kasse, som også bliver brugt ude på badeværelset.
Den er købt på loppemarked for længe siden og havde siden stået umalet og som den var.
Jeg var klar over, at den ikke skulle blive ved med at stå sådan,
men jeg vidste bare ikke, hvordan den skulle se ud, før jeg faldt over tapetet.
Så fik jeg også lige en enkelt lille tallerken med hjem i søndags til bare 2 kroner
- synes lige, jeg ville dele et lille knips af den.

 

13 kommentarer:

  1. Hvor det altså pyntede på kassen - det ser så fint ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke :)
      Mange tak - maling og tapet kan gøre underværker :)

      Slet
  2. Hvor er kassen blevet fin! Og den tallerken der, den er altså bare så fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak :)
      ja ikke - og så til 2 kroner :)

      Slet
  3. Nydelige farger! Kassen ble kjempefin.
    LenaE

    SvarSlet
  4. hermosas fotos y tu casa tambien!!! te felicito y te sigo desde Argentina. Silvana

    SvarSlet
  5. Super fin!
    I øvrigt rigtig sjovt at hilse på dig i Køge. Telefonen er et hit! På vej hjem i toget øvede vi tal og telefonnr. Nu står fint på datterens værelse og bruges tit ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Barbara :)
      ja, det var skønt at hilse på en medblogger :)
      Og hvor er det dejligt, at det var et hit for hende! :)

      Slet
  6. Sikke nogle lækre sager du laver! Jeg har hele stellet af den tallerken du har købt. Det er super hyggeligt. Jeg har til 16 pers, så her kommer det på, når der kommer mange gæster:-)
    Vh Stine

    SvarSlet