torsdag den 24. juli 2014

R A V N S M A G A S I N

Her i min by, Roskilde, er der kommet en ny butik.
 Den hedder Ravns Magasin og er fyldt med brugskunst, smykker, tøj, børnetøj, delikatesser, lamper, møbler, puder og tæpper.
I Ravns Magasin finder man mange ting, som ikke nødvendigvis er main stream
og man kan også finde flotte loppefund i blandt og butikken er klart blevet min foretrukne "dimseforretning", hvis jeg da ikke skal ind til København.
Derudover ligger butikken også virkelig hyggeligt inde i Djalma Lunds Gård. Skal du til Roskilde her i ferien eller har du bare ikke fået øje på butikken i gården, så er den bestemt et besøg værd.
 Ravns Magasin findes i det virtuelle univers på facebook her og på deres webshop her
Derudover kan jeg afsløre, at der meget snart kommer en virkelig lækker give away i samarbejde med netop Ravns Magasin. Glæder mig sådan til at skyde den i gang  
 

1 kommentar:

  1. Sikke en lækker butik. Jeg vil da se frem til en give away derfra. Kh Maria (retro-vintage)

    SvarSlet